Slapp ledig dag

Så skönt att vara ledig! Har bara slappat hela dagen och det har varit helt underbart :) Passade på att handtvätta lite kläder som jag jobbar i och de torkade ju på nolltid ute i solen. Kanon! Jag och sambon passade också på att ta en skön promenad i värmen. Var så skönt vid vattnet när det blåste men på vissa ställen stod ju luften helt still och vi ångade nästan bort, haha :p Svalkade oss med iskallt vatten där husvagnarna kan tömma sina tankar :)

Senare på eftermiddagen begav vi oss mot Andréas pappa med familj.
Vi skulle fira Andréas lite och han fick två riktigt snygga tröjor! Satt och pratade ute på deras altan, riktigt trevligt och skönt. Så passade vi på att ta oss ett dopp i poolen också :) Hur underbart är det inte med egen pool på gården då? Jag vill också ha! Måste bara ha ett hus först. Och innan dess måste jag ha ett fast jobb. Pool lär dröja med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0