Ledig

Igår jobbade jag helda dagen, först 7-10 och sen 13-21.30. Tog ut lite raster så jag fick börja vid 14 istället, skönt! Nu är jag ledig i hela 8 dagar, helt otroligt. Vet inte vad jag ska göra med all ledig tid :p Sambon börjar ju jobba på måndag så det känns lite trist... Sen när han har semester jobbar jag ihjäl mig, typiskt. Samma sak varje år. Jag vill ha ett fast jobb och semester!! Men men, jag ska väl inte klaga. Jag har ju ett sommarjobb trots allt :)

Idag ska vi fira sambon med min familj.
Så snart ska jag börja baka och senare åka och hämta tårtan. Kul att se vad han tycker om sina presenter! :) Nahe, har en del att fixa med så det kanske är dags att jag sätter igång. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0