Inget internet...

Härligt! Hela stan och lite till har varit utan internet från måndag morgon till igår kväll. Vi har ju även telefon via Bredbandsbolaget så vi har varit utan hemtelefon också... Så har vi mobilerna hos Telenor så de har funkat lite när de vill, helt plötsligt ingen täckning mitt i stan och sen fick vi försöka ringa flertalet gånger innan det kopplades upp. Jippie :p Haha. Man märker ju hur sårbart samhället har blivit och hur beroende vi är av tekniken. Nu funkar dock allt återigen som det ska :)

Har varit på linskoll idag. Puh! Hon hittade ingen anledning till att jag skulle byta till dyrare linser, känns skönt. Sprang en snabbisrunda på stan också och hittade lite som jag kan önska mig i present :) Ska ner till stan igen med sambon om en stund så tänkte kanske visa honom då. Nu är det i alla fall nystädat här hemma och jag är genomsvett. Usch! Tyvärr måste det ju städas även att det är så varmt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0