Heldag på sjön

Idag åkte vi ut på sjön tillsammans med Andréas jobbarkompis och hans fru. Hur skönt var inte det då tror ni? Även om solen inte var framme hela tiden och det blåste halv storm då och då så var det helt underbart! Åh, jag längtar tills den dag vi köper en båt... Det var kanske tur att jag smorde in mig trots allt, det enda stället jag är röd på är ansiktet och det var det enda jag inte smorde in :p Hela dagen har vi legat på en klippa och bara njutit av lugnet :) Kände att jag inte kunde komma hem från en dag på sjön utan att ha tagit årets första dopp så det blev ett sånt också. Riktigt skönt! Har haft så himla trevligt idag! Det ryktades om en grillkväll framöver också vilket jag ser fram emot ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0