Får ju inget gjort...

Blir alltid så när man ska plugga, framförallt när det man ska göra är på datorn... Har i alla fall skrivit en respons nu, tror det känns rätt bra :) Svårt att veta om jag tänkt rätt men det borde inte vara helt åt pipan tycker jag. Ska kolla mer på det senare när huvudet fått vila lite.

Det som är kvar att göra idag då är:

> Diska
> Ta en ordentlig promenad
> Snabbdammsuga
> Pilates
> Laga mat tills sambon kommer hem
> Handla

Undrar om jag kommer göra allt jag tänkt?

Bjuder på en bild på vår fina julgran med några klappar under :)

(Ja, jag ser att ljusen sitter snett. Ja, jag har rättat till dem.)

Kommentarer
Postat av: Mukis

Ja det är m ysigt, du får skaffa dig en bonde ;P (om du inte hade varit upptagen vill säga!) Ja det var riktigt mysigt att få ha dopet på hemmaplan. Vårat hur är på 750kvm (3 våningar, 250kvm/plan. Men då är inte 4:e plan - källarvåningen inräknad där det finns bastu/dusch osv.) så det finns en hel del space ja! men inte roligt att städa vill jag lova!

2010-01-07 @ 14:51:56
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

Klart du hinner! ;)



Ha det bra! =))

2010-01-07 @ 17:07:33
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: Mukis

Jodu visst hade det varit skoj att inreda om det nu inte hade varit för att kuset är K-märkt. Så här får man minsann inte göra som man vill. Bara i enstaka rum :( Men vi ska bygga oss ett nytt hus om några år, det ser jag verkligen fram emot! Jag är 23 år, själv då?

2010-01-07 @ 17:48:23
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0