Effektiv helg

Igår kom mina föräldrar hit och hjälpte oss skotta fram bilen. Vi har nämligen inte införskaffat en skyffel än men det kanske börjar bli dags... Men vad fanken, det brukar ju inte vara sådana här vintrar så har inte behövt det förut :p Sen åkte vi med dem ner till stan så köpte jag present till fina Marlene, inte lätt att hitta på något att köpa men hoppas det blir bra :)

Sen blev det ju middag och Robinsonfinal hos svärmor. Riktigt god mat! Och trevligt sällskap som vanligt :) Komiskt angående Robinson dock, jag har alltid gillat både Jimmy och Anders men däremot inte Suzanna och Hans. Ger ingen lång utläggning om varför men så har det varit i alla fall. Igår ändrade jag mig och satt och hoppades på Suzanna och Hans i final, haha. Och när Hans slog Jimmy kändes det riktigt bra :)

Söndagen har mestadels spenderats i sängen med plugg. Har en del att läsa just nu... Storhandling och köpa lite kurslitteratur av en kompis hann jag också med, och så en kvällspromenad.

Det här skulle bli ett kort inlägg...
Bäst att säga godnatt nu så jag orkar upp till föreläsningen imorn.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

segt o behöva skotta.. speciellt på morgonen!

2010-02-03 @ 19:10:02
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0