Barnvakt

Var barnvakt åt min älskade systerson en timme igår. Syster varnade mig direkt för att han inte bajsat under hela dagen så det kunde mycket väl komma en laddning. Det gjorde det inte utan vi lekte och hade kul :) Världens gladaste lille pojk är han.

Idag ringde sambon och bad om en tjänst. Han och systers sambo blev sena från jobbet och syster skulle iväg. Ryckte lite snabbt in som barnvakt igen, den här gången bara en kvart. Systersonen blev inte lika glad idag när jag kom utan satt bara på golvet och log mot mig. När han till slut kom och ryckte mig i benet förstod jag varför. Syster var jättestressad och sprang iväg och jag ställde mig och torkade bajs. Vad är oddsen? Tur att han låg stilla och var glad, och tur att jag gjort det förr ;)


Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sv; tusen tack, vad glad jag blir :D

2010-01-19 @ 22:02:46
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0