Riktigt vinterväder

Började tveka på om jag verkligen skulle gå till skolan imorse när jag såg att det var -13 grader ute... Måste säga att bilen lockade ;) När jag väl kom ut var det rätt skönt faktiskt så blev en promenad i alla fall. Fyra timmar senare när jag skulle gå hem sken solen och temperaturen låg runt nollan, helt otroligt skönt! Kändes riktigt bra att jag inte hade bilen. Höll självklart på att halka när jag gick där och njöt som mest men det är en annan historia...

Blev en tur till Lager 157 med Marlene sen,
vi hittade lite fint som vi vill ha men våra plånböcker sa ifrån som vanligt ;) Längtar efter en RIKTIG inkomst! Nu efter fredagsstäd och god fredagsmiddag blir det fredagsmys med film i soffan, skönt för jag är så otroligt trött efter denna vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0