Rekordsnabb rättning och simskola

Ja, snabbare lärare som rättar tentor får man nog leta efter! Är van vid att vänta i 15 arbetsdagar men nu behövde jag inte ens vänta en. Skickade tentan vid 9 igår kväll och idag vid lunch hade jag fått svar: GODKÄND! Fasen så skönt det känns :) Nu är det bara en tenta kvar, sen är det C-uppsats och sen är jag klar! Shit, vad tiden gått fort! Jag och Marlene kom igång med vårt uppsats-PM idag i alla fall så det börjar kännas att det närmar sig.

Blev simskola med systerdottern i eftermiddag. Rätt kul faktiskt att se hur hon utvecklas och hur kul hon har :)

Hon: Har du smink på dig?
Jag: Ja.
Hon: Har du ögonskugga också?
Jag: Nej, det har jag inte.
Hon: Okej, så du har bara smink på dig?
Jag: Ehh... Ja, typ...

Inte lätt att veta vad allt är när man bara är 5 år ;)

Kommentarer
Postat av: eeeliiin (:

hejsan!:) har frågestund just nu på min lilla blogg, o skulle verkligen uppskatta om just du ville ställa en ynka fråga, ditt beslut! ha det bäst& du är värdefull. kram!:)

2010-02-18 @ 19:05:07
URL: http://beeergs.blogg.se/
Postat av: Linda

va bra att de gick bra!!

haha vikken söt tjeja kramis

2010-02-18 @ 20:22:06
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Behöver råd:)

Hej hej!



Jag tänkte starta en ny blogg och har ingen aning om vad jag ska skriva och vad ni gillar att läsa! Skulle du/ni kunna vara snäll att komma med tips vad ni vill och gillar att läsa? Vore gulligt!



Maila då: [email protected]

2010-02-20 @ 15:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0