Tentaplugg

Dagen har mestadels bestått av tentaplugg faktiskt. Blir alltid så fokuserad och helt pluggtokig sista eftermiddagen, vare sig det gäller hemtenta eller salstenta. Haha, sista-minuten-panik som vanligt ;) Nu är jag nog snart klar tror jag, ska ta med mig en bok i sängen för att få ordning på det sista. Kan inte riktigt säga hur det känns, ena sekunden känns det helt okej och nästa känns det skitkasst. Kan inte göra mer åt saken nu i alla fall. Så nu får det bära eller brista!

Ska se vem som går vidare i Idol nu,
Erik måste ju helt enkelt vidare, finns inget annat :) Carl gillar jag också skarpt, fast inte ikväll... Hmm... Blir nog bra det här :) Ska bli skönt att sova sen, hoppas jag slocknar fort som bara den och vaknar utvilad imorn.

Håll gärna en tumme för mig imorn 8.30-12.30! :)

Kommentarer
Postat av: linda

Sistaminutensabina som vanligt hihi, så bra för er då! vårat gör som det vill :/ kramis

2009-10-01 @ 14:32:00
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: erica

Halloj! Ett tag sen jag kommenterade. Börjar väl så smått att landa i huset nu, efter all rustning. Syskonbarn är för härliga, var glad att du har dina så nära...jag får vackert åka till Oslo eller vänta på besök.



Erik är bäst i Idol!



Sköt om dig!

2009-10-02 @ 07:30:14
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0