Skoldagar

Både igår och idag har det varit skoldagar. Igår jobbade vi med en gruppuppgift. Längesen som det var så kul! Och det gick kanonbra dessutom :) Kändes kul att vara i skolan och vi fick massor gjort. Idag på morgonen träffades vi för att kolla igenom allt igen och rätta till några småfel. Blev klara rätt tidigt så jag och Marlene käkade lunch hemma hos oss och tog en promenad. Sen var det dags för eftermiddagens seminarium. Kan inte säga att upplägget var det bästa men det var ju inte så mycket att göra åt saken. Hur eller hur så är det avklarat nu :)

Om exakt en vecka kommer jag sitta här och ha något så fruktansvärt ont i magen. Kommer ha mina härliga kväljningar hela tiden också. Och så kommer jag känna mig panikslagen. Jag avskyr nämligen salstentor mer än något annat. Jag vill ha tid att småfundera på frågorna och kunna ändra synsätt flera gånger. Så vill jag skriva på en dator där man kan flytta texten hur man vill. Och så vill jag ha mer än 5 timmar på mig. Usch!

Ska se om jag kan släppa salstentan för ett par sekunder och bara plugga järnet till den.
Jag vill verkligen klara den... Nu ska alltså skolböckerna fram igen, jag som är kvällsmänniska ;) Ska lägga mig i sängen och läsa tills min sambo tycker att det är sovdags, då släcker jag lampan och säger godnatt :)

Kommentarer
Postat av: ina

köpte du oxå ballonger?? ja skojar du, det är inget emot vad wille gjorde, de som mötte oss fick passa sig ;) men förra året köpte jag en sån där vindsnurra på pinne åt honom o den bokstavligen SLOG han folk med, så det blev ballong i år ;) hittade du nåt med skojigt då? vilka va du där med? kram

2009-09-24 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0