Så har skolan dragit igång igen

Vet inte riktigt vad jag känner angående det för tillfället. Skönt att komma tillbaka till lite rutiner men å andra sidan återstår ett år då jag inte kommer kunna känna mig ledig en enda stund. Samtidigt så är det ju bara ett år kvar. Första kursen känns riktigt tung, just nu läser vi om organisationer och organisationsteorier.

Är verkligen glad över att det inte blir något som helst bashruppsarbete i den här kursen! Lika glad är jag inte över den härliga salstentan som väntar i slutet av månaden... Tycker inte att salstentor passar sådana här kurser men har ju inget val. Sen fattar jag inte hur i helskotta vi ska hinna läsa all litteratur?! Det är mycket och allt är inte lättläst kan jag ju lova...

Just nu känns det som att jag inte kommer ha någon fritid under den här kursen.
Idag har jag pluggat nästan hela dagen, fixar inte att läsa en enda rad till nu. Hade ett avbrott förut då jag åkte till lekparken där mamma, syster och alla syskonbarn var och ett nu ikväll när jag och Andréas tog en promenad.

Nu har jag precis vaknat efter att ha sovit i soffan.
Ska börja med den härliga proceduren att ta ut linser och tvätta bort sminket... Usch, det är så jobbigt när man redan sovit ju! Sen ska jag krypa ner i sängen och det ska bli sååå skönt! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0