Ny väckarklocka?

Såg precis i Coolstuffs nyhetsbrev att de har en ny väckarklocka. Funderar på om jag skulle ta och köpa mig en? :p Jag har visserligen blivit bättre på att vakna om morgnarna så lite morgonstress har försvunnit men man vet aldrig när det kommer tillbaka. Denna väckarklocka måste du tydligen trycka på färgknapparna i en viss ordning för att kunna stänga av. Med andra ord måste du ju verkligen vakna till ordentligt! Ingen idé att snooza ju, haha :p Hoppas bara att den har oändligt många slumpade serier, annars lär man sig dem ju utantill...


Bild lånad från Coolstuff.se, där finns också mer info om klockan.

Kom precis hem från dagens telebildsändning i skolan. Vi hade lite introduktion till vår nästa kurs som är en praktikkurs. Jag vet inte om det gav så mycket, kändes mest lite flummigt och som att de läste vad som står i våra papper redan. Jaja, nu är det gjort i alla fall. Ska leta efter min motivation nu tänkte jag så jag kan få lite pluggat. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0