"I Love You, Man"

Det blev kvällens filmval. Vi har tänkt se den rätt länge nu men det har inte blivit av så ikväll tog vi tag i det. En romantisk komedi som handlar om en kille som ska gifta sig. Problemet är bara att han inte har någon bestman eftersom han inte har några vänner. Jakten har börjat! Måste erkänna att jag hade högre förväntningar på den. Den var lagom småkul men inte mer än det. Känns inte som bortslösad tid att ha sett den men den är heller inget måste... :p Läs mer om filmen här.


Dagen i övrigt har varit rätt lugn. Promenad, lite plugg, hälsade på hemma hos föräldrarna men annars har det inte hänt så mycket. Imorn blir det mängder av plugg hoppas jag för det behövs! Jaja, det var väl ungefär vad jag hade att dela med mig av just nu, nu är det dags att sova :)

Kommentarer
Postat av: Bettan

inte så mycket ska ju som sagt till min teater:)

2009-09-27 @ 09:17:50
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

tack tack:)

Jag har också nu Veckans Kändis på min blogg:)

Om du gissar rätt och snabbast så kommer du att få en länk från min blogg till din blogg:)

Lycka till!

2009-09-27 @ 10:35:37
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh ja älska den filmen! Tyckte den va skitbra!!! Hahahaha

2009-09-27 @ 21:07:01
Postat av: Sabina

Sv: Haha, ja men den var inte bland de bästa filmerna jag sett tycker jag :p Även om den var bra ;)

2009-09-27 @ 22:40:49
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0