Auktion

Just nu sitter jag ute i auktionshallen i Björnsholm. Systerns sambo har auktion igen, alltid lika kul :) Skulle pluggat massor i förmiddags men hittade verkligen ingen motivation så det blev inte mycket gjort. Får försöka ta igen det ikväll istället... Ska fortsätta kika på vad sakerna går för här nu, de har kommit fram till de lite finare och dyrare objekten. Snart kommer en tavla av Birgit Kraft-Westerberg som är sjukt fin :) Inte min prisklass dock...

Förresten blåser det något hel otroligt ute idag! Kände hur bilen bara gled iväg för mig förut på vägen. Gillar inte när det är så när alla dessutom ska köra om och styra hela tiden plus att det är vägarbeten stor del av vägen. Jaja, nu ska jag fortsätta kika här :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha nee ja vann inget:( men ja va nära o vinna 50 000 det hade inte vatt helt fel.. ja ska aldrig mer spela bingolotto :( kram

2009-09-27 @ 15:53:21
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0