Ta gooood tid på dig...

Jag och älsklingen var och handlade på Willys ikväll. Betjänades av den mesta långsamma kassörskan någonsin. Helt ärligt, hur ofta står du och VÄNTAR på att få packa ner varorna?! Brukar ju bildas ett gigantiskt berg med en gång och när den andre betalat har man fortfarande hälften kvar. Men inte idag, nej då, vi tar god tid på oss och jag får vänta flera sekunder mellan alla varor. Ingen stress där inte. När älsklingen betalat är allt packat utom de få saker som inte kommit hela vägen fram än. Hann i och för sig packa någorlunda mer logiskt än annars... Tur att vi inte hade bråttom :p


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja tror ja vet precis vem kassörskan är...undviker hennes kassa...

2009-10-15 @ 13:20:06
Postat av: Madeleine

Hahaha jag tror också att jag vet vem du menar, hon som är lite äldre med blont hår typ. Asseg. Hon sitter ju och tittar på allt annat och sen när det kommer fram en vara på bandet till henne ser hon nästan förvånad ut! Hahaha herregud!

2009-10-15 @ 18:34:46
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Sabina

Haha, komiskt att ni båda två vet vem jag menar :D Haha

2009-10-15 @ 23:10:01
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: camilla

Hahahaha...de är verkligen som Madeleine berättar! "Åh titta en vara!"

2009-10-19 @ 12:07:16
Postat av: Sabina

Haha, ja :)

2009-10-19 @ 20:31:54
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0