Snart kör vi :)

Efter en introduktion på förmiddagen, som för övrigt var hur bra som helst, måste jag nu skynda mig att packa. Snart sticker nämligen jag, mamma och systrarna till Linköping för Ladies Night! Ska bli sjukt kul, känner mig taggad :) Natten spenderas på hotell och morgondagen består av shopping. Kikade in Gina Tricots hemsida igår kväll så jag vet vad jag ska leta efter imorn ;)

Har enorma klädproblem till kvällen dock! Hittade äntligen några alternativ men ska ändå åka till svärmor och låna en superfin klänning av henne, hoppas att den passar och att jag trivs i den :) Nu är det lite stressigt här så bäst att jag slutar skriva :p Ha det bäst för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaha va de dit du skulle...nu blev ja inte ett dugg avundssjuk...=/

Hoppas ni får kul!!!

2009-10-02 @ 18:10:11
Postat av: Sabina

Sv Camilla: Tack, det var verkligen skitkul!! :)

2009-10-03 @ 21:14:53
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Linda

va nice, hade du kul? :D

2009-10-04 @ 00:02:52
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-04 @ 02:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0