Omtumlande dag

Var i Vimmerby idag med praktiken. På förmiddagen åkte vi runt så jag fick se lite olika verksamheter där och på eftermiddagen var vi på en konstlektion. Träffade en människa idag som satte ord på saker jag känt i flera år, det var både läskigt och fascinerande. Idag har fler olika känslor väckts i mig, både bra och dåliga, på gott och ont. Tankarna och känslorna bara snurrade runt i hela kroppen på mig och jag fick ingen ordning på något. Det hade inte med själva praktiken att göra utan med mig personligen. Ett utmärkt ämne till storytellingen som vi ska göra men tror det är för personligt och för känsligt... Tog en promenad sent ikväll för att rensa huvudet och det hjälpte :) Nu är jag "bara" fruktansvärt trött, ska nog sova rätt skapligt.



Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en fortsatt bra fredagskväll! :D

2009-10-09 @ 21:26:19
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0