Ladies Night :)

Kom upp till Linköping runt 4 i fredags och då checkade vi in på hotellet direkt. Slängde in våra väskor och sen satte vi oss och drack lite vin och pratade. Efter att vi fixat till oss sprang vi runt i stan och letade restaurang, nästa gång ska vi förboka bord ;) Hittade en liten mysig restaurang med bra mat till slut i alla fall. Självklart gick mina strumpbyxor sönder så fick springa till hotellet och byta innan vi gick vidare mot Cloetta Center.

Showen började klockan 9 och den var hur bra som helst! Andréas Johnson, Martin Stenmarck, Mikael Tornving och Magnus Samuelsson var ju klockrena :) Mycket musik och en jäkla massa humor hela showen igenom! Hade ont i kinderna av allt skratt :p Tyvärr missade systrarna massa av showen när de skulle handla dricka till oss allihopa, man fick nämligen inte ta med det in på läktaren sen så de fick dricka upp allt utanför. Det var riktigt synd, de borde informera bättre! Hur eller hur så hade vi superkul allihopa :) Gick sen tillbaka till hotellet och drack och pratade lite mer :)


Efter en god natts sömn käkade vi den som vanligt underbara hotellfrukosten. Min syster började sparka på mig när två killar kom, blev lite sur för hon sparkade så hårt två gånger. Tyckte den ena killen var jäkligt snygg måste jag säga. Hmm.. Tog ett tag innan jag fattade att det var Martin Stenmarck, haha :) Sen strax efter kom Mikael Tornving ;) Bara Andréas Johnson som fattades :p Mötte en av dansarna som också var koreograf, han pratade med min andra syster och vår mamma "Fasen, nu glömde jag ju muslin", haha ;)

När vi fixat till oss och packat checkade vi ut och började vår shopping. Först gick vi inne i stan och sen åkte vi ut till Ikanohuset. Fick med mig lite hem: en tunika, en klänning, prese
ntinslagningsgrejer, ljusstakar och två par stövlar. Gjorde av med mer än beräknat men är nöjd med mina köp :) Kanske lägger upp bild sen.

Var helt slut när jag kom hem men det var det värt!
Förhoppningsvis gör vi detta till en tradition :) Nu ska jag försöka packa upp mina väskor, inte lika kul... Men men, det måste göras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0