Istället sitter jag här...

Åh, ikväll kunde jag varit på Råsunda och sett AIK spela 1-1 mot Örebro! Men istället sitter jag här... Ett gäng på praktiken skulle åka men en var sjuk så det fanns en plats ledig. Jag får skylla mig själv som inte tog chansen att följa med för det hade varit sjukt kul! Vilken jäkla stämning det måste varit :) Och jag som är AIK:are ;) Men men, är ingen fotbollsfantast på så sätt så jag grämer mig inte så mycket :)

Nu är det dags att sova igen, innan läggdags är tydligen min favoritbloggtid eller något för det är alltid då jag slänger in ett inlägg :p Har kollat vad kurslitteraturen till de två kommande kurserna kommer kosta, över 1100 spänn! Och då köper jag ändå tre böcker privat som inte är inräknade i den summan... Plus att jag inte räknat med en annan av böckerna... Ibland är det lagom surt att vara student! Jaja, nu intar jag sängen. Undrar om jag hinner dit innan jag somnar^^ Godnatt!


Bild lånad från svt.se


Kommentarer
Postat av: isabella

::)

2009-10-29 @ 15:55:14
URL: http://subella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0