Fikagäster

Så länge sedan det var som någon kom hit och fikade! Ikväll kom i alla fall mamma och pappa hit för en fika, lika trevligt som vanligt :) Jag vet att de har flera att åka till och att deras kvällar för det mesta är inbokade av något så jag vet varför de inte kommer så ofta. Det gör det ännu trevligare när de väl kommer :) Dessutom är ju jag hos dem en del så vi ses ju ändå ;) Tyvärr insåg vi dock att vi inte kunde fixa det vi skulle ikväll, typiskt :( Men men, får ta det en annan dag.

Var på stan och shoppade med mamma i eftermiddags. Det var egentligen hon som skulle handla men jag lyckades komma hem med en jeanskjol i alla fall :p Perfekt plagg, det funkar alltid! :) Nu är det snart dags för sängen, känner mig trött. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0