Att köpa present...

Det är i princip omöjligt att köpa present utan att komma hem med något till sig själv också ;) I torsdags köpte vi present till min syster som fyller år. Själv har jag egentligen inte pengar till att handla till mig själv men kom i alla fall hem med en bolero och ett superfint halsband. En svart bolero har jag letat efter och velat ha jättelänge så det var nästan självklart att jag var tvungen att köpa den. Halsbandet har jag kikat på ett tag och så var det på rean så... ;) Dessutom hade jag 25% rabatt på ett helt köp. Lite svårt halsband att använda dock, kläderna måste vara väldigt diskreta så det inte blir för mycket när det är så stort.

Bolero 249:- (bild lånad från lindex)

Halsband 39:- (bild lånad från lindex)

Nu är det dags att fixa till sig. Ska iväg och fira min syster ikväll :) Ska bli riktigt trevligt! Hoppas jag hittar några kläder att ha halsbandet till nu ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

åh fint halsband!! verkligen inte smart att sätta in linsen när man hackat chili! DU är ju värre än mig, haha!

2009-10-17 @ 15:36:38
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: a home far away

Så snygga grejer, kul att shoppa!



Ha en bra dag

Kram Gunilla i Singapore

2009-10-19 @ 08:56:20
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: Viktoria Nordenberg

Fint halsband! :)

Besök gärna min nydesignadeblogg

och släng en åsikt om vad du tycker.

Kram!

2009-10-30 @ 19:44:50
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0