Lördag 28 november 2009

Efter auktionen igår var både jag och sambon riktigt slitna. Trötta i både kropp och huvud så det var något otroligt. Beställde hem lite pizza och tog det lite lugnt det första vi gjorde. Egentligen skulle vi ut och festa båda två men ingen av oss orkade det.  Så jag åkte hem en stund till Marlene istället, ja eller jag var visst där hela kvällen :p Åt lite snacks och pratade, hade det riktigt trevligt :) Men fasen vad kallt det var i natt!

Nu dags att hämta stjärnor och stakar från källaren!



Bästa snackset! Bild lånad från matservice.se

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att ta det lugnt ibland också :)



Jo, blir lite variaton och sen blir det ju jag ser mest intressant. Jag har funderat på att kanske plugga till lärare senare. Vet inte riktigt. Finns lärarutbildning på distans :) Jag läser i Linköping! Var läser du någonstans?

2009-11-29 @ 16:18:39
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jaha okej :D Är det bra att läsa på distans? Jag känner att jag vill hoppa på en utbildning så känns det som distans är bäst, så slipper jag bli beroende var jag bor. Min pojkvän blir klar till våren så man vet aldrig var han tar vägen heller, haha. Inte heller om vi kommer vara ihop för evigt heller :P

2009-11-30 @ 00:13:52
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

gu så sugen jag vart på såna nu ./

2009-11-30 @ 01:38:57
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0