Kväll med Marlene igen

Skulle pluggat massor idag men det föll visst bort ur schemat... Oops! Tar igen det en annan dag ;) Var i alla fall hos mina föräldrar och åt, min syster och hennes son var också där. Haha, hon är ju också gräsänka ikväll eftersom våra sambos jobbar tillsammans ;) Var verkligen den stora favoriten hos hennes lille son ikväll, blev en hel del bus och lek :) Åh, barn ger verkligen så mycket!

Ikväll har Marlene varit här igen, och det blev återigen levande ljus, lite snacks och film :)
Alltid lika kul att träffas. Kvällens film blev "8 Mile" med Eminem. Såg den flera gånger när den kom ut men sen dess har jag inte sett den så det var kul. Den är ju faktiskt rätt bra... ;)

Har skjutsat hem henne för en liten stund sedan och nu kollar jag datorn lite.
Är verkligen dags att sova nu! Ska ju faktiskt upp till skolan imorn... Tror det var en låååång dag imorn, vilken fredag :p Jaja, kursen är ju rolig och intressant så det gör det lite lättare :) Godnatt!


Bild lånad från cdon.com

Kommentarer
Postat av: bennifer

8mile är så bra :) älskar filmen .

2009-11-21 @ 12:54:23
URL: http://benniferphilmon.blogg.se/
Postat av: [email protected]

8 mile är mäktig

2009-11-24 @ 10:46:21
URL: http://teodoure.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0