Gräsänka

Haha, det är nog första gången jag använder det ordet :p Sambon är nämligen på jobbresa till storstaden. De ska lämna lite grejer och kolla på två stora auktionsvisningar (Auktionsverket och Bukowskis). Bukowskis har visning i en vecka och auktionen pågår i 4 dagar, det säger det mesta. Blir nog riktigt skoj :) Skulle vara kul att få gå på någon så stor auktion någon gång faktiskt.

Själv sitter jag då här lite ensamen. Dagen känns dock ganska så fullspäckad så det går nog ingen nöd på mig ;) Tråkigt att sova själv bara... Har inte gjort det sen han jobbade på OKG i våras... Jaja, jag överlever nog det också ;) Nu ska jag hämta affischer till affären och sen mat hos mamma och pappa. Hoppas att det blir mys med Marlene ikväll sen också :)

Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

sv; ja verkligen! han har ont i magen ännu men det börjar bli lite bättre tror ja :) skönt det :)

2009-11-19 @ 15:54:58
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0