Filmkväll med Marlene

Kvällen har spenderats tillsammans med Marlene. Började med en ordentlig promenad och sen åt jag pizza och hon spaghetti bolognese framför TV:n, vrålhungriga var vi! :p

Sen var det självklart dags att tända massa ljus och titta på film :)
Tyvärr har vi lyckats välja rätt dåliga filmer på sistone så vi blev rätt glada över att vi valde en bra film ikväll. Vi såg "The Lost" (triller från 2009) som handlar om en tjej som sitter inspärrad på ett mentalsjukhus i Spanien. Tre år tidigare blev hon diagnoserad med flera personligheter och nu vill hennes syster att samma psykolog ska undersöka om diagnosen verkligen stämmer. Riktigt bra film! Den höll oss intresserade hela filmen igenom och den hade en del överraskningar ;) Slutet var kanske inte det bästa och lite förvirrande men... Den var bra ändå. Kan rekomenderas!

Kvällen avslutades med massa trevligt prat i soffan :)
Nu kom precis sambon hem så jag ska stänga ner datorn och gå och lägga mig, hoppas han gör mig sällskap. Godnatt!


Bild lånad från cdon.com

Kommentarer
Postat av: Adam

sv; haha jasså va gjorde du uppe så länge då!? :D

2009-11-15 @ 13:04:22
Postat av: Linda

oj glömde ändra namn haha de va ja som skrev de över iaf xD

2009-11-15 @ 13:04:49
URL: http://lindyyh.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; jaha vart har hon butik?

2009-11-15 @ 14:10:18
URL: http://lindyyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0