Änglar och demoner

En lugn och skön fredagkväll här hemma :) Sambon lagade jättegod middag till oss, var så himla skönt att slippa matlagning idag! Tyvärr fick jag ett gigantiskt berg av disk sen... Tittade lite på Idol innan vi drog igång kvällens film: Änglar och demoner. Antar att de flesta antingen har läst boken eller i alla fall hört talas om den. Filmen var i alla fall jättebra tyckte jag! Jag har visserligen inte läst boken så jag vet inte hur väl filmen motsvarar förväntningarna i det läget. Jag gillar när man får tänka efter lite i filmer, här är ju symboler centrala och det är ganska smart tänkt faktiskt :) I och för sig får man inte vara alltför trött om man ska hänga med... ;)


Jag och systrarna inhandlade farsdagspresent i eftermiddag.
Både till vår pappa och till deras sambos, vi var snabba tyckte jag :) Annars har dagen bestått av skola som var rätt kul och sen trappstädning och toalettstädning. Imorn bitti väntar tvättstugan så är nog dags att sova nu tror jag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Änglar och demoner är den bästa filmen som gjorts tycker jag =)

2009-11-09 @ 14:50:26
URL: http://neens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0