Vila i frid

Jag har förlorat någon som stått mig väldigt nära. Även om det var väldigt väntat så är det verkligen väldigt jobbigt.

Jag vet att det var det bästa som kunde hända dig och du har bett om detta i flera år. Trots detta lämnar du ett stort hål i mitt liv och jag saknar dig. Du lever kvar genom alla de minnen du gett genom åren, är så glad att du var en del av min uppväxt! Saknar att få hålla i dina händer, de var så obeskrivligt mjuka och lena. Saknar allt som har med dig att göra, alla de gånger vi skrattat och pratat. Ångrar att jag inte pratade mer med dig om vissa saker och idag finns det frågor som jag aldrig kan få ett svar på.

Önskar att du kom tillbaka till mig, om så bara för en dag. Vill ha dig kvar i mitt liv, inte så som du mådde mot slutet men så som du mådde innan det blev så här. Försöker vara glad för din skull och i varenda minne jag har är du frisk, pigg och glad.

I sådana här situationer finns det så mycket man önskar att man gjort annorlunda, dock är det för sent att göra något åt det nu. Är glad att jag hälsade på dig så ofta, speciellt den sista kvällen. Jag vet inte varför jag fick kontakt med dig när ingen annan fick det men det är också något jag är glad över. Det sista vi sa var "Hej då".

Du vet att jag alltid älskade dig och du vet vilket tomrum du lämnade!


Kommentarer
Postat av: erica

Beklagar. Fint skrivet. Låter som det var för mig när min farmor gick bort. Saknar henne fortfarande. Sorg efter de som gått bort påminner oss om att ta vara på de vi har runt ikring oss, i livet.

Sköt om dig!

2009-05-17 @ 21:13:06
URL: http://ericasvardag.blogg.se/
Postat av: Linnéa - fotobloggen.

Hej hej tösen, hälig blogg!

Spana gärna in min och lämna en åsikt!

Puss och kram.

2009-05-19 @ 14:24:08
URL: http://linneahaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0