Utmanad av Erica

Bäst att ta tag i denna utmaning med en gång så här får du svaren Erica :)

Gillar:
Kvalitetstid med sambon och andra i min närhet, lediga dagar, att göra nytta (både för mig själv och andra) barn
Gillar inte: Bråka, sova ensam, långdragna vintrar, orklösa dagar
Blir glad av:  Bra dagar, barn
Modekjedja: Jaha... Hmm.. Räknas H&M?
Läser annars: Just nu är det mest kurslitteratur som gäller men annars gärna Jonas Gardell.
Lyssnar på: Radio för det mesta, typ mix megapol. Just nu är Säkert en annan favorit men lyssnar på det mesta. Gärna lite äldre musik också.
Dricker: Cola, äppeljuice, cider
Äter: Mycket och det mesta. Ytterfilé, rösti, tzatziki och sallad med fetast är en given helgfavorit.
Färg: De flesta faktiskt. Beror ofta på vad det är på men ofta är det kul att variera.
Doft: Escada, Hugo Boss m.fl.
Smink: Max Factor på mascara och foundation. Annat varierar mer.
Skor: Oftast typ sköna gympaskor eller sköna stövlar. På sommaren har jag mina favoritballerina.
Vad klär du dig helst i: Det mesta, allt från baggy jeans till små söta kjolar och strumpbyxor, ofta beroende på väder och humör.
Vad klär du dig aldrig i: Nitar och läder.
Sparare eller slösare: Definitivt slösare! Fast vill gärna ha koll på min ekonomi och planera större inköp i förväg. Har nog blivit mer av en spara kanske trots att det är svårt när jag inte har något att spara :p
Morgon - eller nattmänniska: Har alltid varit nattmänniska och det lär jag nog alltid vara. Fast har blivit bättre på att lägga mig tidigt och komma upp tidigare på sistone.

Skickar utmaningen vidare till Marika, Camilla och Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0