Utgång med kussen

Utgången med kussen igår kom igång väldigt sent men det tog vi igen genom att ha riktigt kul :) Har verkligen jättekul med honom så det är synd att vi inte ses oftare :/ Kvällen började hemma hos oss där vi satt och snackade. När vi skulle dra oss ner mot stan fick han tokspelet på mig (byta kläder, fixa smink, packa handväska, beslutsångest kring vilken handväska jag skulle ha, klagomål på att jag inte hade pengar uttagna så jag fick dra med mig kortet), ja det var väl ungefär allt :p JAG ÄR TJEJ FÖR GUDS SKULL!! ;)

På stan blev det Morella -> Sahara -> Morella -> Palladium. Vi hann faktiskt till och med dansa lite på Palladium vilket var välbehövligt och kul :) Gjorde ett försök att komma in på Harrys också men de bytte tydligen åldersgräns under kvällen, eller i alla fall så började de helt plötsligt bry sig.

Jaja, hade en riktigt kul kväll som självklart avslutades med en Åhmans på vägen hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0