TV-kväll

Lika seg som vanligt så det behöver jag väl inte skriva mer om :p Har en underbar sambo som lagat mat till mig och nu diskar han, så skönt! :) Visserligen gjorde jag samma sak åt honom i helgen så vi ställer upp på varandra :)

Ikväll ska vi för första gången på snart en vecka ta det lugnt tillsammans framför TV:n, vi har ju missat massa av de program vi följer så ikväll ska vi försöka komma i fatt lite. Ska bli riktigt skönt! Synd bara att jag ska upp tidigt imorn igen så det blir ingen sen kväll inte. Men men, imorn kan jag vara uppe hur länge jag vill :)

Undrar om Andréas vill gå på bio med mig imorn? Ska fråga honom sen (ifall han inte läser det här först :p), finns ju massa filmer jag vill se :) Hoppas bara de går i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0