Torsdag

Jaha, både igår eftermiddag och idag har varit skitdagar. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men ingenting känns riktigt bra... Helst av allt skulle jag bara vilja dra något gammalt över mig och bara sova, sova, sova. Inte behöva göra någonting och inte behöva känna någonting. Varför känns det såhär?

Hoppas på att det känns bättre snart för så här orkar jag inte ha det. Imorn är det praktik igen, ska bli skönt att göra något och träffa lite kul folk men sen lär det väl bli lugnt resten av helgen antar jag.

Jaja, skriver mer när jag har något roligt att skriva i stället.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Imorgon hoppas vi på en bra dag då?



Sv: Jo, självklart. Nu?

2009-03-26 @ 20:21:16
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0