Telefonist?

- Andréas telefon det är Sabina.

I och med att Andréas fick nytt jobb så fick visst även jag det. Hans mobil ligger nämligen hemma med ljudet på och jag kan inte låta den ligga och ringa, blir superstressad! Dessutom vet man ju att människorna ringer igen så lika bra att svara så de slipper undra varför Andréas inte gör det.

Först ringde hans brorsdotter (snart 4 år), hon pratade mer med mig än vad jag trodde att hon skulle men sen fick pappa ta över :p

Sen ringde Andréas föredetta jobbarkompis, han tänkte komma och lämna en film han lånat och det gick ju bra. Så häftigt att jag frågade när han skulle komma och han svarade om ca 40 minuter. Då var klockan 11.12. Nu har han precis gått och jag kollade klockan för skojs skull och då står den på 11.52. Lugn timing!

Kommentarer
Postat av: Bea

Svar: tack :) nej jag köpte den förra veckan på slutrean på Cubus, så har du tur finns det nog några kvar :)

2009-03-07 @ 16:07:11
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0