Morgonträning

Min lediga dag den här veckan så vad gör då jag uppe? Jo, jag ska träna! Har aldrig förstått folk som tränar på morgonen, än mindre sätter klockan på ringning för att träna. Nu sitter jag här i alla fall och är en av dem. Jag som hade längtat efter att få sova ut på riktigt... Men men, såhär blir det när man ska träna med sin syster som jobbar både morgnar och kvällar samt har en sambo som jobbar skift (detta spelar in eftersom de har 2 barn) och jag som har praktik, inte lätt att hitta en tid som passar direkt :p

Jag trodde att jag försovit mig till praktiken när jag vaknade så flög upp ur sängen med världens panik och det tog någon minut innan jag lugnat ner mig :p

Ringde nyss för att boka bana, han talade om för mig att det säkert inte var några problem för det är inte många squashare vakna den här tiden, ja förutom jag då...

Dags för lite frukost tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0