Jag tänker inte bli sjuk

Har tränat klart nu, det var den värsta gången av alla :p Kände inte att jag tog ut mig max men blev ändå helt slut och det kändes som att jag kokade. Kände mig riktigt jäkla sjuk helt enkelt! Antar att man kanske trots allt inte ska träna om man känner att man har en förkylning liggandes i kroppen... Fast vad fanken, jag har ju känt mig småförkyld utan att det bryter ut i över en vecka nu! Hoppas att det snart går över, är så himla sugen på att verkligen ge järnet nu och ta ut mig riktigt ordentligt :)

Efter en dusch känner jag mig bättre i alla fall :) Nu känner jag mig inte sjuk längre. Snart är det dags för lunch, ska fixa till mig först, och sen bär det av mot stan med mamma. Hon behövde smakråd och jag tackar inte nej till att få komma ut lite :) Måste verkligen försöka läsa en del sen också, maktboken ropar på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Apelsin å choklad brukar hjälpa!

2009-03-05 @ 12:59:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: spiderchick

en vit lögn då och då har ingen dött av =)

2009-03-05 @ 19:50:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0