Tung dag

Idag har det varit tungt. Har haft begravning och tagit sista farvälet av min älskade farmor. Kändes riktigt jobbigt och jag ville bara skrika och gråta som en tok. Jag skrek aldrig men tårarna rann. Satt med en näsduk tryckt mot tårkanalerna största delen av tiden. Usch så jobbigt det var... Saknar henne varje dag och kan inte hjälpa att tårarna bara kommer rätt som det är... Var en fin och enkel begravning precis som jag tror att hon hade velat.

Begravningsfikat var trevligt. Måste erkänna att mitt i all sorg så var det faktiskt kul att träffa hela släkten igen. Är rädd att det här var sista gången jag träffade många av dem... Känns tråkigt men nu finns det inget som binder oss samman på samma sätt längre. Hoppas på att all kontakt med alla inte försvinner bara... Vi tog faktiskt gruppfoto på alla kusinerna, har inte hunnit lägga in dem i datorn än men hoppas de blev bra.

Blev speedway med systerns sambo ikväll. Var egentligen inte upplagd för det men valde att gå i alla fall och det är jag glad över. Var skönt att få släppa tankarna lite och matchen var riktigt bra tycker jag. Självklart vann Västervik också ;)


Är så himla glad att jag har Andréas dagar som denna! Kan inte beskriva med ord vad han och hans stöd betyder för mig! Älskar dig hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: erica

Usch ja för begravningar..hur fina de än är. Det känns så makabert på nåt sätt...i kistan ligger skalet av någon man älskat i livet...nej, jag bävar för begravningen av min fabror den 30/6...

Skönt att du har sambo som stöd...och familjen.

Hoppas du får en fin midsommar!

2009-06-17 @ 18:49:22
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0