Mors dag

Idag har familjen firat mors dag som bara den. Blev bjudna på grillat med potatisgratäng, sallad och vitlöksbröd. Mums! Riktigt gott :) Jag åt tills jag trodde att jag skulle spricka. Till fikat efteråt blev det nämligen cheesecake och det är ju hur gott som helst det också! Till mamma hade vi systrar köpt en blå blus/tunika och ett blomträd. Mamma blev nöjd och glad vilket var kul :) En trevlig dag med andra ord, jag gillar när hela familjen är samlad.

Tyvärr låg sambon hemma och sov.
Han är sjuk. Tycker riktigt synd om honom och hoppas att han blir frisk snart! Får se om det börjar vända imorgon.

          Systerdottern kom springande när jag kom i bilen.

          Hon: Men, var det bara du Sabina! Jag som trodde det var S och M... (riktigt
          besviken)

          Jag: Jaha, nej det är bara jag och det är ju inte det minsta kul. (tack-för-den-
          attityd...)

          Hon: Nej. (klart och tydligt)
          Jag: Hmm... Men är det inte roligt att jag kommer? (tår i ögat)
          Hon: Jo, det är klart att det är! (glad igen)

          Tack för den. Jag vet ju så klart att hon väntade på sin lekkompis som är mycket
          roligare än vad jag är så det är rätt lugnt. Samtidigt är det tur att man kan omvända
          de smås tankar ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja nu är det redan juni.. sick!

Tack så jättemycket.

2009-06-01 @ 13:09:04
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jodå jag tror nog tentan gick vägen :)

Och sen fick jag världens bästa eftermiddag och kväll i Jönköping.



Hur har du haft det idag?

2009-06-02 @ 00:35:20
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0