Långledig

Nu har jobbet dragit ner lite på tempot och jag är lite långledig. Har sett fram emot den här veckan och hoppats på mycket sol. Egentligen skulle vi ju försökt åkt på någon semester men utan bil blir det lite svårare... Så nu ska vi vara hemma då i alla fall så får vi se om vi åker någon stans senare. Ibland blir jag så trött på att vara ledig för jag blir alltid sjuk! Vaknade imorse och hade jätteont i halsen, och det lär väl inte bli bättre än antar jag.... Vill ju vara frisk när jag är ledig!  I och för sig är det alltid så här, kroppen vet när den inte har tid att vara sjuk så när man kopplar av kommer det. Vi som skulle åka ut i skärgården och äta middag :( Jaja, inget annat att göra än att ta det lugnt och hoppas på att det släpper.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Aj då.

Men du, sol blir det väl inget med, va?

2009-07-29 @ 09:48:36
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0