Kalas

I fredags firade vi Andréas hemma hos sin mamma. Grillkväll ute som blev riktigt lyckad! Han fick kläder av de andra och av mig fick han en duschcreme, "Diesel - Fuel for Life" och ett spel, "M.I.G". Var kul att att överraska honom med spelet, han har försökt komma på vad det heter i ett år eller något sådant nu för att han vill ha det. Och så fixar jag det ;)
Hade en riktigt trevlig kväll och mat och tårta var hur gott som helst :)

Resten av helgen jobbade jag så det har inte hänt så mycket mer.
Gårdagen spenderade jag ute i stugan i ösregnet. Låg inne och läste klart Jonas Gardells bok "Fru Björks öden och äventyr". Mysigt! Även att det regnar så kan vår sommarstuga vara den bästa platsen ;)

Några bilder från kalaset.


    

Idag ska Andréas få ännu mer presenter, min familj kommer nämligen hit och firar honom. Vi ska lyckas bjuda 8 vuxna och 3 barn på mat i vår lilla tvåa. Lycka till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0