Bra att vara seg ibland...

Gissa om jag är glad att jag inte putsade fönstrena innan vi åkte till Kreta? När vi kom hem hade vi en byggställning på balkongen och den såg ut som nedan. Knappt kunnat vara där ute under tiden de höll på. Putsade insidan och mellan sen i alla fall så ska jag ta utsidan någon dag. Tyvärr putsade jag ju sovrumsfönstrena samtidigt och nu har de flyttat ställningen till andra sidan så de håller på där... Jaja, bara till att putsa om sen när de är klara...

För övrigt tog det en timme att städa balkongen efter dom.

  

Idag har mamma och jag sprungit på stan och letat present till Andréas.
Det tog endast två timmar innan vi var klara. Imponerande! Dessutom är jag nöjd med köpen ;)
Nu är lägenheten städad och som vanligt luktar det spyor. Sambon sover och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Sova snart antar jag...

Kommentarer
Postat av: erica

Men vännen då...lär dig att inte putsa fönster på sommaren...ha ner persiennerna då ser ingen att de är oputsade, lägenheten blir sval och skön och du får tid över att vara ute! Putsa till hösten...eller låt sambo göra det :)

2009-07-05 @ 21:53:54
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0