80-årskalas

Andréas morfar har nyligen fyllt 80 år så det firade vi med stort kalas ikväll. De flesta av hans barn, barnbarn och barnbarnsbarn firade honom. Vi åt jättegod middag och tårta som hans barn fixat. Är alltid så kul att träffas massa folk tillsammans tycker jag :) Känner mig lite trött nu dock så ska nog snart sova så jag orkar jobba imorn.

Igår sov vi ju i stugan som sagt och sen idag skulle vi ner till stan.
Ett tips: ta inte bilen ner till stan en fredag under MC-dagarna i Västervik. Jag letade parkering i en halvtimme! Tänkte åka hem och lämna bilen och sen cykla ner istället men då hittade jag äntligen en.

Var och provkörde en bil innan kvällens kalas också. En Opel Astra -99 kombi. Vet inte om den kanske är för stor, för dyr (för mig) och så var gasen lite seg tyckte jag :p Jaja, har till måndag på mig innan jag måste bestämt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0