Stilla

Det är vad jag varit i princip hela dagen, stilla. Har knappt rest mig från soffan för att gå på toa ens.  Okej då, en smärre överdrift kanske men jag har faktiskt inte gjort många knop idag. Vi var och handlade mat och så tog vi en kortis promenad hem till mamma och pappa och pratade lite.

Dock har faktiskt JAG lagat middag ikväll! Med Andréas instruktioner men ändå... Det blev gott och vi har precis ätit klart, middag mitt i natten, det kännetecknar oss vissa dagar... När han har diskat klart ska vi nog se någon film :)

Imorn blir det desto mer gjort hoppas jag, det ser lovande ut i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Diska bort att smuts nu!

2009-02-17 @ 10:09:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0