Spyor

Har precis städat hela lägenheten och det känns ju jävligt kul att städa måste jag säga. Fattar inte vad det är med Bostadsbolagets jävla plastmattor, de stinker ju spyor så fort man moppar golven! Varför envisas de med att fortsätta lägga in dem?! Det är ju inte direkt någon nyhet.

Så nu sitter jag här i alla fall, jag borde sitta och njuta av att det luktar rent och fräsht men istället sitter jag i en äcklig spydoft och ulkar.

Sätter igång "Boog och Elliot" nu istället, ska troligtvis se tvåan på bio med min systerdotter på torsdag så då är det ju alltid kul att ha sett ettan först.

Kommentarer
Postat av: Milla

hej där i spydoften...hihi...nej tiderna är ju inte de bästa på fängelset. Men känner ändå att de skulle vara bra att ha med de i mina referenser när ja söker jobb sen i framtiden. Men ja kanske kan hoppa in och jobba helger eller när ja behövs sen i sommar...får ta ett snack med Inge-man.

Är du nersvös inför måndag?

2009-02-17 @ 19:18:07
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0