Jobbhelg

Shit, jag är verkligen inte van vid att jobba såhär! Inte för att jag har jobbat mycket men det var länge sen jag jobbade först en kväll och sen en morgon på helgen. Jag som trodde det var en lugn helg hade visst fel, vi har haft något att göra klippt hela tiden. Fast det är skönt att inte ha massa dötid då man bara sitter, jag blir så rastlös då.

Igår när jag kommer fick jag ett trevligt bemötande, 3 barn stod innanför dörren varav två av dem gjorde honör och den tredje gav mig en bamsekram. Det är alltid lika kul! Framförallt eftersom kramen inte alls var något jag förväntade mig och jag har inte träffat barnet sedan i somras.

Idag har jag varit till simhallen med två av barnen, vi var inte där så länge men de hade kul den tid de ville vara där :)  För det var faktiskt inte jag som var elak och släpade upp dem ur vattnet :p

Jag som inte är särskilt bra på att gå upp på morgonen lyckades bra i morse. Vi ställde Andréas mobil på ringning (den ringer högre och ilsknare än min) och så la vi den i en plåtburk. Jag flög upp! Kanonbra :) Hade så mycket tid på mig så jag tänkte nästan blogga innan jobbet men ville inte utmana ödet och det var nog tur :p Fast jag var först till jobbet trots att jag promenerade dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0