Happy Hour på Lycknis

Lycknis hade happy hour ikväll mellan 18.00 och 20.00, de gav då 20% rabatt på hela sitt soritment. Eftersom de redan har lägsta-pris-garanti så kan ni ju tänka er att man sparade lite pengar.  Jag har ju varit lite seg med att beställa böckerna till den här praktikkursen eftersom jag fått lite att läsa av min handledare och första seminariet är inte än på ett tag så jag passade på att beställa ikväll. Varför frågar mitt e-kort mig om massa uppgifter just ikväll när det inte gjort det förut? Varför ska det strula? Klockan 19.57 var jag helt klar med min order, puh! Sista minuten som vanligt...

Till er som inte beställt litteratur till era kurser än kan jag ju passa på att tipsa er om att beställa på fredag kväll mellan 18.00 och 20.00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0