Fredag 20 februari

Hade ingen bättre rubrik så ni får ursäkta...

Slapp dag på förmiddagen men på eftermiddagen greppade vi racketena igen, min syster och jag, och så spelade vi en halvtimmes squash. Riktigt kul alltså! Tyvärr råkade jag slå bollen rätt på baksidan av hennes överarm vilket tydligen inte var särskilt skönt.. Sorry!
Jag fick mig ett ordentligt motionspass i alla fall och jag hoppas att vi kan hitta tider till att spela två gånger i veckan i fortsättningen :) Nu vill dock Andréas också spela lite igen så det här kan bli körigt ;p Men jag ska inte klaga, älskar att spela squash!

Städade trappuppgången direkt när jag kom hem från squashen och nu är jag nyduschad och fräsch Jag har precis städat badrumsgolvet också, hur smart är det inte att ställa bort alla lösa saker och bara köra med duschslangen? Smidigare städsätt får man leta efter ;)

Funderar på om jag dessutom ska vara duktig och byta gardiner i köket... Tomtegardinerna har som sagt gjort sitt känns det som... Först ska jag få på mig lite kläder dock :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ehhh...?...menar du att du hade julgardiner innan du bytte gardiner? Sabina...eh...de är ju faktiskt mars om en vecka...hahahaha!!! Du är för härlig!

2009-02-22 @ 08:19:53
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0