Första praktikdagen

Sådär, då var första praktikdagen avklarad. Den har varit låååång men bra! :) Jag är definitivt inte vad vid dessa heldagar men det ska nog gå bra, måndag och tisdag blir långa dagar, onsdag och fredag korta, torsdagar ledig. Känns rätt bra faktiskt, skönt att ha de långa dagarna i början av veckan.

Eftersom jag redan känner många av barnen så kan jag kastas direkt in i undervisningen vilket känns bra, idag hade jag faktiskt ett arbetspass med en elev helt själv som var teach-inspirerat. SKönt att det gick bra, jag förstod faktiskt de flesta uppgifterna utan att behöva ställa några större frågor. Personalen känns riktigt bra, de tog emot mig med öppna armar :)

Under eftermiddagen var jag med på två möten, det ena var mer intressant än det andra men båda var bra. Hoppas på att det blir fler möten och sånt så jag får se mer än bara undervisningen.

Nu är det snart dags för en efterlängtad middag, sen ska jag ringa min syster och planera in träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0