Dun

Efter att ha sett kvällens "Kalla Fakta" känner jag mig stolt över att inte äga ett duntäcke. Vi har inte heller dun i våra kuddar och jag har det inte heller i min tjocka vinterjacka.
Med andra ord kan jag sova gott i natt!

Insåg dock precis att jag suttit med fötterna i dun hela kvällen: duntofflor. Till mitt försvar kan sägas att jag inte köpt dem själv och även om jag hade gjort det så visste jag inte något om gässens förhållanden under plockningen förrän ikväll. Man kan ju inte göra något åt saken förrän man vet vad som händer liksom. Ska inte köpa dun hädanefter om inte förhållandena förändras för gässens del.

Djurplågeri är liksom inte min grej.

Fan, jag känner mig som en bov ändå...

Kommentarer
Postat av: L I S A

Usch sånt där är så hemskt, det med gässen! :/ Tyvärr så köper man ju ofta saker utan att tänka på det liksom, har också ett par duntofflor..

Titta gärna in tävlingen som jag har på min blogg, man kan vinna massor test-produkter från Yves Rocher. Vill du veta mer så gå in på min blogg :>

2009-02-02 @ 22:25:14
URL: http://leafstream.blogg.se/
Postat av: Milla

Ja skulle säga, men de blev inte tillfälle till de, att du va skitsnygg idag! Wedig pudding...

2009-02-03 @ 18:41:20
URL: http://princessparkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0