Bowlingkväll

Vilken jäkla toppenkväll!

Efter en himla massa stress hann jag iväg till jobbarkompisen innan bowlingen. Cyklade som en idiot och var där kanske typ 10 minuter för sent men var ändå andra/tredje person där (vi kom två samtidigt). 10 minuter efter att folket börjat droppa in hade jag hunnit tacka nej till 3 glas rödvin och 3 öl och rykten började cirkulera om att jag var gravid. Anledningen var dock att jag inte tycker om något av det och att jag inte hann slänga med mig några cider. I slutet av kvällen var dock alla övertygade om att jag inte var gravid...

Bowlingen gick hyffsat enligt mina mått och jag kom tvåa i tävlingen, det får jag vara ganska stolt över ;) Vår minigolftävling sist kom jag ju kanske tvåa från slutet i... Var riktigt kul och ett jäkla tjo och stim från våra banor :D

Drog oss sen vidare mot Harrys, de flesta följde faktiskt med. Där drack vi och snackade och hade allmänt trevligt. Alltid kul att träffa jobbarkompisarna utanför jobbet och snacka lite annat än jobb :) Vi har haft diskussioner om allt mellan himmel och jord. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om kvällen men det orkar jag inte :p

Nu har jag dessutom snubblat tillräckligt över tangenterna, det är tur att det finns en deleteknapp för den används flitigt kan jag lova :p Är absolut inte full men trött och lite onykter ;p

Kul att en av jobbarkompisarna sa: Vi vill ju inte bara att du ska jobba, vi vill ju att du ska festa med oss också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0