Bio med systerdottern

God förmiddag där ute :) Snart dags för mig att sticka till bion med min systerdotter. Ska vara på min systers jobb vid 10 och sen hämta henne på dagis direkt efter det, ja min systerdotter alltså :p Det här ska bli spännande:
1. Det är första gången jag hämtar själv på dagis, följer hon med utan problem?
2. Första gången hon är på bio, orkar hon sitta hela filmen?
3. Måste komma ihåg att "tjata" om toalettbesök hela tiden så vi slipper gå ut under filmen.
4. Känns som att det är något mer men kan inte komma på vad :s Mer övergripande känsla kanske :p

Jag kommer ju få testa på att vara småbarnsförälder på riktigt :p Efter filmen ska vi nämligen gå och äta lunch på Mc'Donalds också, jag valde ställe eftersom jag vet att hon tycker om det och om hon hade fått välja hade vi ätit varsin korv bara :p Sen får vi se vad vi hittar på fram till 2.

Känns lite halvknas att gå på bio vid 11 på förmiddagen, brukar alltid gå på kvällstid ju :p Jaja, det ska bli en kul dag! Skönt att komma iväg och göra något, inte bara sitta inne och glo hela dagarna :p Plus att jag får lite trevlig tid ihop med min systerdotter :)


Bilden lånad från discshop.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

HUr gick det, var det kul...tio toalettbesök eller gick hela filmen smärtfritt? Jag längtar efter min systerson...vill också gå på 11-bio!

:)

2009-02-19 @ 21:37:18
URL: http://ericasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0